onsdag 26 november 2008

Överrörlig?

I helgen var vi på kalas hos Freddes mamma eftersom hans bröder fyllt år. Grattis till dem alla!

Idag har jag varit hos skolsystern. Jag är visst överrörlig. (Jag som aldrig sett mig som överrörlig) Man kan visst vara det i vissa leder som knä-, armbågs och fingerleder. Det är antagligen därför jag har fått ont i knäna. Jag måste börja stå med lättböjda knä. Jag har faktiskt tänkt på att jag ibland står med extremt raka ben, det är som att knäet börjer sig åt fel håll, men inte tänkt att det inte är så det ska vara.

Nu ska jag i alla fall försöka får tag i en sjukgymnast som vill hjälpa mig att få ordning på det här.

Jag har också varit hos tandläkaren. Hon var snäll och lärde mig hur tänderna ska borstas. Det enda som inte var bra är att jag måste dit igen eftersom jag visst måste laga ett hål. Men det är ju klart, hellre nu än senare då det antagligen blir större med tiden.

Nästa tenta om en vecka och 2 dagar. Det känns mycket lugnare än inför förra.

Inga kommentarer: