tisdag 24 februari 2009

Datorstrulet

Anledningen till att jag varit borta från bloggen under mer än två veckors tid är, dels resan och den andra anledningen är att vi skulle få hjälp att uppdatera vår dator och då gjorde han fel vilket ledde till att alla dokument, bilder och musik försvann. Jag bröt ihop fullständigt för det kändes som att hela hösten försvann, en hel termin med förberedelse inför mitt kommande yrke var borta plus mina dikter, tanker och ord som bara fanns på datorn. Nu har jag förhoppningsvis fått glädjande besked om att en kille på El-giganten har kunna rädda väldigt många av filerna, kanske rent av alla? Imorgon ska vi hämta hem vår dator igen och se hur det ser ut. Just nu känns det i alla fall väldigt lovande.

1 kommentar:

Sandra sa...

Ojdå, ja sånt är aldrig roligt... Jag har varit i din sitsen fast då var de mest korten som jag var orolig över att de var borta, men allt löste sig med lite hjälp... å tur var nog de för jag var i upplösningstillstånd hela den veckan....inte kul alls....

Jag är faktiskt rädd för att de ska hända igen så därför hoppas jag på att få en externt minne i födelsedagspresent så att ja kan börja ta backup på allt...

Man kan aldrig vara nog försiktig...

Kram på dig!!