fredag 29 februari 2008

Luleå

Jag läste precis Sandras blogg. Hennes utbildning finns på två ställen, Lund och i Luleå. Dit är det långt.

Jag vet inte ens vad det ligger, bara att det är långt ifrån hemma. Långt ifrån Älmhult. Långt i från Kristianstad. Det blir långt till dig.

Om Luleå blir din stad, så måste vi maila och ringa. Jag kommer sakna dig. Nu är det ju inte ens så att det är säkert att du ska dit, men om. Jag hoppas du kommer in där du vill. Det är du värd.

Jag vill att du, vännen min, gör det du vill. Det du tror är rätt. Det måste man göra i livet.

"För att komma dit man vill, måste man först våga lämna det man har" Betty

1 kommentar:

Sandra sa...

Du är en sann vän! Det finns bara en som Du! Om jag så befann mig på andra sidan jorden så skulle jag alltid tänka på dig!

Kram Sandra