fredag 15 februari 2008

Romantik

Alla hjärtans dag. (Alla dagar med dig, Fredde, är fylla av hjärtan)

Det här är dagen, full av romantik.

Blomogram (för första gången) 5 röda rosor. Det är romantik. Jag älskar dig. Du får mig att må bra, underbart.

5 rosor - Jag vill göra allt för dig.
Den röda rosen symboliserar kärlek, lidelse, begär och skönhet.

Kärlek - känsla att man tycker mycket om någon
Lidelse - stark känsla, passion, glöd, åtrå
Begär - stark längtan, beroende
Skönhet - egenskapen att vara vacker

Jag saknar Fredde. Du är mitt allt

Det är Fredde och Betty
Betty och Fredde
Fredde och Betty

Alltid

Betty och Fredde
Fredde och Betty
Betty och Fredde

Alltid, alltid, alltid
alltid alltid alltid
alltidalltidalltid

Kärleken sätter eld på mitt hjärta (jag kan känna den i ditt bröst)
Kärleken tänder stjärnorna i mina ögon (jag kan se dem i dina)
Kärleken skapar solsken i min blick (det ser jag i din när du ser på mig)
Kärleken sätter de vackraste änglar i mitt leende (och jag hör dem i ditt skratt)

Jag lägger min värld i dina händer (och jag ska alltid ta hand om din)
Kärleken gör himmelen till en plats på jorden (så länge det är vi)
Du är mitt paradis (och jag är en del av ditt)

I din famn finns min trygghet (och min styrka finner jag där)
Dina kyssar ger mig mod (och tillsammans kan vi bestiga berg)
Din närhet fyller mig med glädje (och kärleken växer för var dag)

Kärlek är det enda människan behöver (och du ger mig allt som jag drömt om)

Inga kommentarer: