onsdag 30 april 2008

Stockholm

Nu så är man hemma igen, från ett besök i vår huvudstad. Det är faktistk riktigt fint där. Det är nästan så att jag skulle vilja bo där någon gång, men det är ju en bit i härifrån. Och dessutom inget jag behöver bestämma nu, och jag ska inte heller ta beslutet själv. Det ska jag och Fredde göra. Tillsammans. För det är så det ska vara. Alltid. Alltid vi. Alltid. Alla dagar. Det är underbart.

Stockholm var i alla fall bra. Lördagen ägnades åt stan och affärer. En klänning blev det. Vit, till studentdagen. Himla söt. Det är otroligt kul att bara gå runt i affärer där och kolla på kläder och annat. Det värsta är att allt är så dyrt, och därför inte passar in i min ekonomi direkt. Det var nära att vi missade tåget hem, men vi hann efter att ha sprungit rätt långt (eller så kändes det bara långt för att min kondition inte är på topp).

Nu är det snart ledighet. Härligt. Jag längtar till imorgon. Då får jag träffa Fredde igen. Det är underbart. Underbart. Underbart. Jag saknar dig.

"Livet är härligt, om du vill att de ska vara det"

Inga kommentarer: