måndag 13 juli 2009

Helgen som gick

Nu har jag precis kommit hem till Samira. Vi ska äta tacos och säkert prata en massa skit, men det är ju bara roligt.

I helgen var jag och älskling ute både fredag och lördag. Fredagen var älsklings bror och tjej där. Vi lyssnade på Smens Baglomma och de är ju rätt roliga, även om det inte är direkt vad jag lyssnar på i vanliga fall. Älgkebaben var faktiskt god, kan jag tänka mig igen. Lördagen var vi hos en på älsklings jobb och snackade och drack vin, cider och typ Bailys. Sen var bara jag och älskling inne i stan och åt mat klockan tolv. Då var jag riktigt hungrig.

Spelade golf på lördagen och somnade väldigt gott på bussen på vägen upp. Chauffören fick väcka mig. Pinsamt.

I söndags unnade jag mig sovmorgon till kvart över tolv. Härligt och väl behövligt. Vi körde mc till Degerberga marknad och gick en runda där. Godis till älskling blev enda inköpet. Kvällen blev kycklingspett med sweet chilisås, riktigt gott och enkelt att göra. Efterrätt blev det också, jordgubbspaj med vaniljsås. Supergott.

Nu har Samira gjort klart maten, så det är dags att äta.

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter som en superhelg ju! Va tror du om att träffas snart? Du jobbar väll så kanske nån helg? kram