fredag 5 december 2008

Tenta igen

Tentan är avklarad, och nu är ju frågan ännu en gång hur det gick. Det känns inte riktigt bra. Det var inte riktigt som jag förväntade mig, i alla fall inte det om vetenskapen. Det känns som att källkritiken gick bra, men sen vet man ju aldrig hur lärarna vill ha det. Det kommer bli en lång väntan, ännu en gång.

Egentligen är det mycket konstigt att två frågor kan avgöra om vi ska bli godkända på detta område som är så stort. Jag har haft många anteckningar att läsa och kunde mycket mycket mer än det som kom på tentan.

Nu ska jag snart till Samira. Det ska bli trevligt. Det var länge sen jag vad där och ska bli roligt att se hennes lägenhet igen.

"Det högsta är ej att falla utan att resa sig efter varje fall." Kinestiskt ordspråk

Faller gör vi väl alla ibland, men om vi reser oss, så är vi starkare än förut.

Inga kommentarer: