måndag 13 juli 2009

Jobb och bio

Nu verkar jag precis har planerat in en bio med Sandra till helgen. Åh, vad roligt och jag längtar efter att få höra om London. Jag vill också resa iväg, längre bort än Älmhult. Snart är det i alla fall dags att planera in en skidresa till vintern.

Nu är jag själv på jobbet. Hittills har det gått bra, har fått en del märkliga frågor men allt har löst sig. Jag har kommit över min rädsla för telefonen som ringt två gånger. Det ringde en annan sommarvikarie idag, det var hennes första dag själv på jobbet, precis som för mig. Jag kunde hjälpa henne lite, eller i alla fall tala om att hon fick lösa sin fråga på annat sätt.

"Måndagar är ett jäkla sätt att använda en sjundedel av sitt liv på." Okänd

Men ja, jag är nöjd med min måndag idag. Jag hade en fin kväll med Samira, jobbat mina åtta timmar, planerat helgen med Sandra, fått vakna och snart somna med älskling. Ja, helt enkelt bra.

Inga kommentarer: