torsdag 30 juli 2009

Skrivpuff 211

Du är efterlängtad, när du kommer hem på kvällen. När du pussar mig mitt på munnen, ler och strålar mer ögonen, då är du precis den jag längtat efter. Jag har längtat, trånat efter dig, som mannen i öken utan vatten. Han törstar efter vatten, att stilla sitt begär, sin längtan. Och om han klarar sig ett par dagar, tror jag inte ens att jag skulle överleva en. Min åtrå, min längtan skulle ta över hela min kropp, kräva att jag fick smak av dig. Jag skulle dö ut, utan dig. För du är efterlängtad på kvällen, när du kommer hem. När du pussar mig mitt på munnen, ler och strålar med ögonen. Innan har jag väntat och trott, att jag ska kunna lugna mig, stilla min passion i din närhet. Men nej, när du kommer väcker du min lust, tänder en eld och passionen blossar upp. Du är efterlängtad, när du kommer hem. När du pussar mig på mitt på munnen, ler och strålar. Då släcker du min törst.

(Skriv om att vara efterlängtad)

Inga kommentarer: