tisdag 7 juli 2009

Slut på dagen

Jag vill bara att tiden ska gå, att den här dagen ska ta slut. Mitt humör har verkligen pendlat upp och ner, men nog aldrig varit riktigt på topp heller. Jag har haft gråten i halsen flera gånger idag, men inte haft en riktig anledning till det någon gång. Det här är väl bara en sån där dag då allt bara känns jobbigt och tråkigt. Kanske är det för att jag saknar så mycket. Först skulle jag sova i Älmhult, sen var dagen så svårt att vara ensam med så då ville jag bara hem igen. Naturligtvis är jag ju inställd på att få träffa min älskling ikväll, men när tåget blev minst 45 minuter sent orkar jag inte vänta längre. Nu är det nästan ett dygn tills vi ses igen. Då blir det fotboll och det ser jag framemot. Det var i alla fall väldigt skoj att träffa Emmy igen, det var så länge sen. På lördag ska vi tävla, så så ses vi igen. Nu ska jag sätta på en film, krypa ner i soffan och somna så att den här dagen tar slut.

1 kommentar:

Unknown sa...

Somna gott i soffan...tänker jag också göra. Vissa dagar är bara blä...vi satsar på morrndagen. Kram