fredag 1 februari 2008

Växjö

Jag har varit i Växjö med Sabina idag. Mycket skoj.

Sabina hittade en superfin klänning. Perfekt för henne.

Själv så blev inte mina inköp så dyra. Jag har ju redan klänning. Perfekt för mig. Jag vill ha den nu. (Jag bara måste titta på den nu)

Det blev i alla fall en tröja och två par skor. Rea. Egentligt pris 1400. Jag gav lite mindre än 800. Bra, bra. Ett puder till Sandra också. Det får hon imorgon.

Imorgon blir det ingen sovmorgon. Då ska jag jobba. Det är bra när man får ett telefonsamtal och sen har man jobb. Om allt kunde gå så lätt. Efter jobbet så ska jag träffa Sandra.

Vid 21.00 åker jag till han som är viktigast i liv. Det bara måste ju nämnas att det är fem måndar imorgon. De har varit underbara. Fantastiska. Speciella. Jag vet att det kommer bli ännu fler vackra månder med dig, Fredde.

Inga kommentarer: