onsdag 13 februari 2008

Stressad

Och mycket att göra
  • Historiaprov
  • Projektarbete
  • Den panerade grytlappen
  • Packa
  • Jobba, eventuellet
  • Träna

Jag hinner egentligen inte ens ta mig tid att skriva här, och hur lång tid tar det?

Jag skulle vilja sett 9A, men det får jag väl bortprioritera. Någon gång måste jag ju vila och sova.

På lördag åker jag till Åre. Det ska blir riktigt jäkla härligt att komma bort lite, och bara ta det lugnt. (Hur mycket vila det nu blir, men ändå) Jag längtar här ifrån. Jag längtar efter paus och vila. Men allra mest längtar jag efter Fredde, min finaste Älskling.

Har precis renskivit anteckningarna till hisorian, och nu känner jag att jag kan andas igen. Det enda jag har hört idag är det där ljudet av tangenter som trycks ner. Jag kan andas igen. In, ut, in ut, in, ut.

Jag saknar min älskling. Det är frukansvärt jobbigt att vara ifrån dig.

"Vem har sagt att längtan är svårt? När den egentligen är outhärdlig." Jag själv

Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig riktigt jävla mycket.

Inga kommentarer: