onsdag 6 februari 2008

Mat är bra

Idag har jag varit hemma. Jag är sjuk. Det är tråkigt. Jag har ägnat dagen åt datorn. Jag har jobbat en del med projektarbete, och jag tror faktiskt att jag ska lämna i det imorgon. Nä, förresten, det tror jag inte. Det ska jag göra.

Jag hittade ett bildredigeringsprogram också. Gimp heter det. Jag föredrar photoshop, men det beror kanske på att jag har använt det lite mer. Jag får väl ge Gimp en chans, i alla fall tills jag hittar någon som kan fixa ps åt mig. Gratis. Gratis är bra.

Det var roligare att leka i Gimp än att göra läxor. Inte så bra egentligen. Eftersom jag lämnar in pa imorgon kan jag plugga på den tiden vi skulle haft till det istället. Det blir bra.

Nu ska jag laga mat. Djungelkyckling. Gott, gott. Mat är bra. Mat är gott. Mat är nödvändigt.

Inga kommentarer: