torsdag 6 mars 2008

Framtiden

Vad händer då? Vem vet? Kan man veta? När vet man? När allt har hänt. Ja, då vet man om valet var rätt eller inte.

Jag vet inte vad jag vill. Jag vet att jag vill ha Fredde vid min sida. Jag vill stå vid hans när jag möter livet. Jag vill dela livets motgångar med dig, men ännu mer lycka, glädje och allt det underbara livet ger oss.

Fredde, du ger mig styrka.

Jag vill leva med dig, alltid. Det ska du veta. Du och jag. Det är värt att kämpa för. Vi klarar allt tillsammans. Vi är starka.

"Den som uppfattar framtiden som motvind går åt fel håll." Martin Held

Så länge jag har dig, min finaste älsking, så kommer framtiden alltid föra något gott med sig.

"Om man vägrar att se bakåt och inte vågar se framåt så måste man se upp." Tage Danielsson

Inga kommentarer: