tisdag 4 mars 2008

MP3

Efter att ha bytt MP3 tre gånger så tänker jag att nu ska den med till Åre. Då har den senaste ändå lagt av en gång, men då fick jag igång den igen. Reset kan tydligen fungera.

Torsdag vecka 7 laddar jag den.

Fredag vecka 7 lägger den av efter 10 minuter på tåget. Reset-knappen funkar inte.

Lördag vecka 7 försöker jag och Fredde öppna den. (Hur svårt ska det vara, egentligen?)

Årevecka och vecka 9 ligger den hos Fredde.

Söndag vecka 9 vill jag byta den hos Onoff, men då ska jag tydligen uppdatera den på nätet. (Har jag inte läst instruktionsboken? Nej, den är faktiskt på engelska och hur ofta läser man instruktionsboken?)

Måndag vecka 10. Under sker. MP3 går igång (utan uppdatering och läsning i instruktionsboken). Jippie.

Sen ska jag cykla till träningen. Öppnad vattenflaska och MP3 funkar tydligen inte så bra ihop...

Nu ligger den på tork.

Varför känns det som att jag inte ska ha någon MP3? Jag vill ju bara kunna lyssna på musik, ibland.

(Jag hatar när tekniken inte funkar. Teknik är sånt som bara ska funka, utan att man behöver veta varför.)

Inga kommentarer: