torsdag 27 mars 2008

Onsdag

Idag har jag jobbat. Jag gör lite allt möjligt. Skickar ut retur post, sorterar post, öppnar kuvert, lägger in finska Family ansökningar, loggar om autogiro, lägger in andra ansökningar osv. Jag är flexibel.

Jag har också sytt gardiner. Det tog väldigt lång tid, men det blev nog bra. Det får vi se när de ska hängas upp hos Älsklingen. Det enda som inte är så bra, är att jag har två längder till att sy. Jag ska försöka hinna med dem imorgon. Två längre med trästammar på och så två gröna länder bakom. Jag tror det bli kanon. Soffan ska också flytta till Älsklingen, så då ska vi fixa ett tyg till den.

Nu ska jag skriva loggbok för skapande verksamhet. Vad ska loggbok vara bra för, egentligen? Det är grymt tråkigt. Jag måste fixa det snart i alla fall. Jag tror jag ska klippa och klistra lite till en uppgift i skapande också. Det är rätt kul. Det handlar om bilder. Bilder är alltid kul.

Jag saknar Fredde. Det gör ont. Nu är det ungefär 25 timmar tills vi ses igen. Längtar så mycket efter honom.

Inga kommentarer: