torsdag 31 december 2009

Mitt 2lax9

2009 är slut och 2010 på väg hit.

  • Levt ett underbart år tillsammans med min vackraste älskling
  • Läst två inriktningsterminer, 1,5 år av min utbildning och bara två år kvar
  • Varit i Österrike med älskling
  • Varit på semester i utanför Höganäs och har ett par fina dagar med min älskling
  • Firat pappas femtio års dag 4 gångar
  • Jobbat en hel sommar på banken
  • Varit på Tivoli i Köpenhamn
  • Varit på Kolmården
  • Fyllt 20 år, fast konstigt nog ännu inte handlat på systemet
  • Kommit med på vikarielistan
  • Vaccinerat mig mot svininfluensan
  • Umgåtts med underbara vänner och familj
  • Firat jul med älskling
  • Varit i Stockholm många gånger
  • AIK vann dubblish 2lax9

En del som hunnits med och många härliga minnen kommer jag bära med mig i mitt hjärta. Nu väntar ett helt nytt år med nya, magiska, fantasiska ögonblick och stunder att minnas.

Inga kommentarer: