torsdag 24 januari 2008

Dagen idag

Religion, lektion ett. Människor i behov av stöd, lektion två.


Ett litet möte med Mario om projektarbete blev det också. Han sa att jag verkar ligga bra till och den känslan har jag också. Det känns verkligen bra, efter att inte ha gjort något på typ 13 veckor. Jag kan iallafall inte hålla på och ångra det jag inte gjorde, utan nu måste jag fokusera på det jag ska göra.

Jag har annars varit rätt duktig idag. Jag har jobbar med PA, lite med Lakanleken, och skrivit utvärdering från Skapande verksamheten. Jag skulle räkna matte, och trodde att jag hade typ 3 uppgifter kvar, men nä nä. Då är det en hel sida till, så det är ju bara att fortsätta.

Efter allt jobb så förtjänade jag en fika med Samira. Trevligt och gott.

Imorgon tar jag sovmorgon, en halvtimme skulle jag tro. (Det spelar visst roll)

"För man saknar sånt som man inte har
Och man saknar allt som man inte har kvar
Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har"
Winnerbäck

Till Älsklingen

Jag saknar dig när jag inte har dig vid min sida
Jag skulle sakna dig ofattbart mycket om du inte fanns
Vi ska gå oändligt långt tillsammans
Jag saknar visst sånt som jag har

(hur kan jag inte sakna det vackraste som finns?)

Inga kommentarer: