lördag 5 september 2009

Dag på stan

Idag har vi varit på stan från typ tio till klockan sex. De var bokloppis och jag hittade jättemånga böcker. Jag sa till mig själv att den jag köper nu blir de sista, men sen köpte jag säkert fem till ändå. Det är ju billigt, och nu har jag böcker så jag klara mig minst hela hösten. Jag orkar inte ens läsa så mycket nu när skola börjar. Då måste jag prioritera kurslitteraturen.

Sen handlade jag nya gympaskor och älskling fick äntligen en ny cykel. Jag letar efter en ny digitalkamera också, men hittade ingen som jag gillade idag. Ett besökt hos älsklingens pappa hann vi med innan Kajsa Ingemansson skulle prata. Jag glömde hennes böcker hemma så fick ingen autograf i dem. Jag gillar verkligen hennes böcker, framför allt Små citroner gula. Den kan jag rekommendera. När hennes nyaste bok kommer i pocket ska jag köpa den.

Inga kommentarer: