söndag 20 september 2009

Kalas

Helgen blev riktigt lyckad. Jag hade en väldig mysig dag igår. Det är så roligt att träffa så många som betyder något. Kycklingfilé och fläskfilé med klassikern pastasallad. Jag tror vi har levt på den pastasalladen sen jag tog studenten på alla fester då något varit värt att fira. Men ett säkert kort. Lite grönsaksstavar, hembakta frallor med ost fanns också att smaka på. Efterätt med hembakta kakor, fruktsallad med glass och chokladsås. Supergod mat, om jag får säga det själv och det får jag ju.

Äntligen har jag fått en ny digitalkamera, så nu ska jag nog kunna börja ta lite bättre bilder. Inte hindras av att kameran äter upp batterierna. Det blir att plöja igenom manualen för att hitta alla bra funktioner.

Mer som vi fick. Dessertskålar från Mine, jag gillar verkligen den nya modellen och fler dessertskedar blev det också. Perfekt ju så att vi kan ha dem tillsammans. Ett strykjärn. Ett halsband och en ljusstake som morfar gjort i smide. Presentkort på MIO, vilket alltid är bra. En vinkaraff.

Tack alla som var här och firade med mig och min älskling.

Inga kommentarer: