tisdag 22 september 2009

Dramaledarskap

En riktigt lång och intensiv dag. Först planering i 4 timmar inför redskapsäventyret vi ska ha på torsdag. Då kommer det en riktig klass till skolan som vi ska leda genom ett rymdäventyr på Mars. Hela tiden dyker det upp nya saker att tänka på, men jag är helt övertygad om att vi kommer göra ett superbra jobb. Vi har redan fått riktigt bra beröm från läraren.

Eftermiddagen tillbringade i dramarummet och där var det full aktivitet som vanligt. Jag fick prova min övning på riktigt. Jag fick kämpa mot en tuff 6:a, men jag klarade det. Jag fick fram mitt budskap. Jag fick en hel hög med härliga lappar fyllda med positiva kommentarer.

Mysig tanke.

"Det som verkligen smickrar en människa är att du anser henne värd smicker." George Bernard Shaw

Inga kommentarer: