tisdag 1 september 2009

Två års dag

Idag är det exakt 2 år sen jag mötte min vackraste älskling. Han som skulle bli viktigast i mitt liv. Det visste jag inte då, men nu vet jag, nu är jag helt säkert på att det ska förbli vi två. När jag väntade på honom hade jag små fjärilar i magen, som att vara nykär. Jag är kär, lyckligt kär och jag njuter av varje minut jag får med dig. Och vi firade med blommor, jordgubbschampagne och kyssar. Rörröra med avokado och ägg till förrätt. Inbakad fläskfilé med svamp och bearnaisesås till huvudrätt. Hemmagjort tiramisu till efterrätt. Och med älsklingen som sällskap, känslan av hans kropp mot min och hans ord nära mig, blev dagen fulländad.

Jag bara älskar dig. Allt det där du gör som gör dig till dig. Jag älskar dig. Ditt skratt, när du ler, när du pratar och berättar saker för mig. När du rör vid mig, ser på mig och älskar mig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag älskar dig.

Jag ska vara din för evigt, precis som du kommer vara min för alltid.

Inga kommentarer: