fredag 25 september 2009

Stockholm nästa

Första examinationen avklarad igår. Det känns skönt att den är slut, men jag tycker att vi gjorde ett mycket gott jobb. Idag har jag varit effektiv och hunnit med 3 av 4 uppgifter. Än har jag typ 30 minuter kvar att fixa det sista på. Sen blir det träning och ett besök hos Samira. Skojigt.

I helgen får jag ny frisyr, jag måste bara bestämma mig hur jag vill ha det. Det brukar alltid bli så att frisören får fria händer och jag blir nöjd. På söndagen går resan norrut mot Kolmården som första anhalt. Jag ser verkligen fram emot det. Det är hur roligt som helst att titta på djur, de är fascinerande. Jag hoppas vi hinner se alla djur. På kvällen kör vi mot Stockholm och Södertälje. Måndagen kommer nog tillbringas i Stockholms stad först och kvällen i Solna. Där ska jag få uppleva mitt första Stockholms derby. Spännande.

Inga kommentarer: