onsdag 28 januari 2009

180 och resfeber

Jag har gått i 180 km/timme idag. Jag har varit helt uppjagad och stressad. Det känns som det är mycket att göra, men nu har jag hunnit med en del så nu vet jag knappt vad jag ska göra mer. Om en timme är det träning och innan dess ska jag försöka läsa lite om pedagogiskt drama.

Imorgon ska jag och Fredde göra cheesecake till hans mormors födelsedag. Mums.

Jag har försökt sy kläder till handdockan, men det blev inte precis som jag tänkt mig. Om jag hinner ska jag angripa de ikväll. Symaskinen är inte min bästa vän, så jag hoppas på nål och tråd.

Och så känner jag hur det flyger fjärilar i magen inför resan till Österrike. Snart är det bara två veckor kvar. Härligt. Det ska verkligen bli skönt att komma iväg. Susa ner för vita backar och dricka varm choklad. De är också väldigt bra på stoooora glassar i Österrike. Det passar mig väldigt bra. Det jag hört om hotellet låter också lovande. En av de bästa restaurangerna i dalen. Relaxavdelning har de också, mys mys. Jag hoppas på ett besök på glaciären också, det är magiskt.

Hotellet
http://www.pinzger.at/

Zillertal
http://www.zillertal.at/index.php?rubrik=3

"Det som förloras i eld, ska sökas i aska" Ordspråk från Holland

Bara en tanke.

Inga kommentarer: