onsdag 18 november 2009

Ont i halsen

Att träna igår var väl inte så smart kanske. Idag kommer jag skippa träningen, för har ont i halsen och näsan är lite snuvig. Jag vill så gärna dit, men behöver nog vila. Igår var jag riktigt trött, somnade redan kvart över åtta i soffan. Det spelar kanske igen roll när jag och älskling ligger upp tills klockan blir på tok för mycket. Men jag älskar det, att ligga i mörkret när dig och prata om allt. Jag älskar att få höra dina ord, din röst och din andning och känna din kropp, din värme och all din kärlek. Det kanske lika bra att stanna inne ikväll, vädret skulle visst bli riktigt busigt.

Jag har så roligt på praktiken. Varje dag är en ny utmaning som jag med glädje tar mig an. Nästa utmaning kommer bli att planera aktiviteter kring temat barns populärkultur och berätta en saga samtidigt som jag står upp och kan röra mig runt i rummet.

Inga kommentarer: