söndag 22 mars 2009

AIK

Just nu pluggar jag en del, men snart ska vi åka iväg till Helsingborg först för att gå på Väla. Sen åker vi vidare till Ängelholm för då blir det hockey. rögle - AIK. Heja AIK.

Jag hade en rolig dag på Kreativum och gjorde upptäckten att jag visst varit där förut. Det fanns hur mycket som helst att göra, men mitt mentorsbarn var så himla snabb så jag hann inte göra allt jag ville. Men det är inte så viktigt, det är ju faktiskt för hennes skulle jag var där. Hennes mamma sa att jag betyder mycket för henne och att hon stolt hade visat upp både sakerna hon köpte och fotona hon tog. Det känns så himla roligt att få höra sånt. Då förstår jag verkligen att det jag gör, betyder något.

Älskling, jag älskar dig, av hela mitt hjärta. Hjärtat slår för dig och för oss. Jag vill leva alla dagar med dig. Jag älskar dig, underbara. Dig ska jag alltid hålla fast, hålla dig i handen. Dig ska jag kyssa, läppar mot läppar. Dig ska jag älska, tills oändligheten slutar. Min kärlek är stark.

Jag älskar dig.

Inga kommentarer: