torsdag 26 mars 2009

Änglar finns

Om änglar finns här på jorden så har jag hittat en av dem på PC-klinik, El-giganten här i Kristianstad.

Jag är glad och tacksam för allt vad du gjorde. Jag är glad för att du valde min sida. Jag är glad och tacksam för att det finns människor som hellre vill hjälpa än stjälpa. Och jag ber om ursäkt för att du hamnade mitt i det här. Det var aldrig vad jag trodde skulle ske och jag förvånas fortfarande över att de kunde gå så här.

Tack.

"Tacksamhet är en sällsynt blomma." Charles de Montesquieu

Och tack vill jag också säga till Sandra för en mycket härlig eftermiddag. Det är alltid lika skönt att fördriva tiden i ditt sällskap.

Och tack till min älskling för att du tar hand om mig när det är som jobbigast och för att du finns vid min sida. Det betyder mycket.

Och tack mamma och pappa för att ni vill mitt bästa, bryr er och engagerar er i mitt liv. Det är viktigt för mig.

Tacksamheten fyller mig just nu. Jag är tacksam för allt det jag har.

Inga kommentarer: