onsdag 26 augusti 2009

En dag med Sandra

Idag tog jag tåget till Malmö för att träffa Sandra. Som vanligt lika roligt att ses. Vi tog bussen till havet, men något bad vågade vi oss inte på. Det var kallt i vattnet och vind i luften. Så vi pratade och efter ett tag blev nästa anhalt Entré. Fika och shopping, en perfekt kombination och ännu bättre i med så härligt sällskap. Avslutningen på dagen blev på en mysig restaurang och så klart mer prat. Det är ju mycket att ta igen när vi inte ses så ofta.

"Att kunna behålla sina vänner, är en större konst än att vinna dem." Publilius Syrus

Det känns som jag vunnit din vänskap och nu hoppas jag att jag klara av att behålla den. Den betyder väldigt mycket för mig. Jag vill, hoppas och tror att vi alltid kommer vara vänner. Det känns viktigt för mig. Vi har så många minnen tillsammans.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag vill inget hellre än att vara din vän.... Min minnesburk är fylld med en massa härliga saker som vi har gjort under de senaste 14 åren... Jag hade inte varit densamma utan dig!