fredag 28 augusti 2009

Skrivpuff 240

Vi gör det tillsammans

vi vaknar tillsammans
vi går upp samtidigt
vi äter frukost tillsammans
vi ler mor varandra
vi kysser varandra hej då när vi går
vi längtar efter varandra
jag saknar dig
du saknar mig
vi kommer hem till varandra
vi kramar varandra
vi pussar varandra mitt på munnen
vi städar tillsammans
vi håller varandras händer
vi gör middag tillsammans
vi skrattar när vi är med varandra
vi går ut på en lång promenad
vi somnar framför tv
vi vaknar och borstar tänderna samtidigt
vi älskar med varandra
vi somnar i samma säng
jag med dina armar runt mig
och du med näsan i mitt hår

vi delar tankar med varandra
vi pratar med varandra
vi lyssnar på varandra
vi delar tiden med varandra
vi älskar varandra

Livet gör vi till vårt

(Skriv om att göra något tillsammans)

Inga kommentarer: