tisdag 18 augusti 2009

Friskis

Idag känner jag aktiv. Jag har tagit tag i träningen igen. Det gick finfint ju. Så nu ska jag börja på riktigt igen och fortsätta och fortsätta.

När man har mycket tid, som jag har just nu, är det riktigt roligt att laga mat. Jag har gjort massa goda saker den senaste tiden och har flera nya recept jag ska prova. Ett urval. Lax i het sås. Couscous-sallad med kyckling. Bara vanlig omelett. Kycklingspett med paprika, spiskummin och matyoghurt till bulgur. Mat är gott.

1 kommentar:

Sandra sa...

Du kan få skicka över lite till mig med express så slipper jag laga nåt...:P Jag känner mig mest stressad och orkar inte laga nåt så har kommit in i pasta, pommes, biffar och mikrovänliga maträtter perioden igen... Den dyker upp lita då och då märker jag...haha

Kramar till dig vännen!!