onsdag 22 april 2009

Tiden springer förbi och försvinner igen

2 dagar kvar på praktiken. Det är inte mycket. Jag vill helst vara kvar. Det är så mycket roligare än på högskolan. Imorgon ska vi få våra omdömen. Det ska bli spännande och jag längtar. Jag är faktiskt väldigt nöjd med min VFU.

Jag fick höra en dag att mitt material som jag gjort lika väl skulle kunna varit gjort av en som går femte terminen. Då blir jag stolt. Jag fick förresten väldigt bra kommentarer när läraren från högskolan var på besök. Jag är nöjd med den lektionen.

Just nu sorterar jag papper och fixar i ordning min VFU-mapp som ska lämnas nästa vecka. Det är mycket papper. Nästa termin ska jag nog utveckla den under tiden som jag är på skolan så jag slipper allt i slutet.

Jag har i alla fall hunnit renskriva en recension på ett teaterbesök jag var på för väldigt länge sen. Teatern var godkänd att skriva om, och det fick jag veta först igår så därför har jag inte gjort det tidigare.

Och var tar tiden vägen? Jag fattar inte varför jag fortfarande är vaken. Nu blir det ytterligare en sen kväll. Måndagen var klockan säkert över halv 2 innan vi somnade. Lika så igår. Nu sitter jag mest och väntar på älskling, så lär ju inte somna innan han kommer.

"Den tid du vill slösa bort, är inte bortslösad tid." Bertrand Russell

1 kommentar:

Sandra sa...

Vilka fina kommentarer du verkar ha fått på allt ditt arbete! Duktigt ju...!

Njut av dem för det är du värd!

Kramkram