måndag 25 maj 2009

Irriterad

Jag har precis fixat vårt trådlösa internet, efter många om och men så tog jag äntligen tag i det. Jag kan säga att jag löste det helt själv, för suporten var ju inte till något hjälp. När jag ringde dit fick jag prata med en jäkligt otrevlig kille som inte alls var hjälpsam. Han trodde garanterat att jag hade ett falskt virusprogram. Om jag inte hade behövt hjälp hade jag ju inte ringt, deras jobb är ju för fasiken att hjälpa till. Bara för att jag inte är så bra på vårt virusskydd är jag inte dum i huvudet som han verkade tro.

Jag tycker också det är tråkigt att skola nu lägger upp lektion på fredag nästa vecka, då det hela tiden sett ut som om vi är lediga. De kunde de ju tänkt på lite tidigare. De tror visst att man inte har annat för sig, det är precis som vanligt. Informationen kommer alltid i sista sekunden.

Men nu ska jag inte låta det här förstöra min dag. Jag kan faktiskt släppa sånt här och gå vidare. Det är ju trots allt inte hela världen.

"Det är den som går vilse som hittar de nya vägarna." Nils Kjær

Inga kommentarer: