måndag 25 maj 2009

Slut på helgen

Jag läste precis responsen på min pedagogiska grundsyn. Det var skönt att höra och det var värt allt slit. Jag kämpade väldigt hårt med den, men nu vet jag att jag ändå mina tankar går åt rätt håll.

"Jag har läst din text med stort intresse! Du har formulerat dina tankar kring kursens innehåll och den tematiska didaktiken på ett mycket klart och tydligt sätt! Särskilt positivt är det att du har en så resonerande ton i texten och att du vågar ta ställning och noga beskriva ditt eget förhållningssätt och vad detta bottnar i." Min handledare

Igår bokade jag och min älskade älskling en stuga i Jonstorp. Där tänkte vi tillbringa ett par dagar utav vår semester. Jag hoppas på mycket sol och bad.

Vi har ritit på en häst också. Det var väldigt länge sen sist, men det är mysigt ju. Hästen var fin och väldigt lugn. Jag var inte alls orolig, fast den gjorde lite som den ville med älskling. Den ville helst äta gräs.

I helgen var vi på bio, Änglar och demoner. Den var riktigt bra. Jag måste ta och läsa boken igen snart. Efter åkte vi till Åhus och hälsade på älsklingens syster och sambo. Vi fick springa till bussen. Det var verkligen tur att vi inte gick senare, då hade vi missat den.

Inga kommentarer: