måndag 18 maj 2009

Oersättligt

Snart är det dags för tvätt. Ikväll ska vi steka kött, som älskling marinerar just nu. Jag har gjort två såser med turkisk yoghurt som grund.

Sen blir det puben ikväll. Fotboll. Hoppas naturligtvis på AIK-vinst. Men mysigt att gå ut en måndagskväll. Jag läste på deras meny om en tallrik med tacochips med dipp, låter gott.

Jag målade innan, något maskrosinspirerat. Sommarkänsla.

Och förresten vi håller på att fixa för fullt på balkong och nu börjar det se väldigt snyggt ut. I helgen var vi i Malmö på IKEA och köpte murgröna och en matta till. Vi har köpt fröer som vi planerat där ute och nu ska det bli väldigt spännande att se vad som kommer upp. Om jag inte minns fel så borde det vara rädisor, sockerärtor, persilja och gräslök. Vi har flyttat om och bytt ut de andra som fanns där. Vi var på Entré också, faktiskt väldigt fint. Jag gillade restaurangdelen där man kan få precis vad man är sugen på. Mycket bra koncept.

"Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat."
Henrik Jonsson

Livet är älskvärt och oersättligt.

Jag har min oersättliga kärlek. Jag älskar verkligen honom.

Inga kommentarer: