fredag 19 juni 2009

Midsommarfirande på riktigt

Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Nej, verkligen inte men sån underbar tur att älskling har en så snäll syster som räddar vår midsommar. Nu blir det Åhus idag. Där kommer att finns allt som en Midsommar kräver. Sill och potatis, snaps och gräddfil, jordgubbar och grädde, midsommarstång och dans, jordgubbstårta och bad i havet. Jag tror det här kommer bli super. Planeringen ser väldigt bra ut, så nu ska den bara genomföras också. Om någon timme åker vi här ifrån för att få en underbar midsommar.

"Man får aldrig roligare än vad man gör det till" Mamma och Pappa alltid säger så.

Om jag skulle plocka sju sorters blommor och lägga under min kudde ikväll, vet jag precis vem som skulle komma till mig i drömmen. Det är du, min älskling.

1 kommentar:

Sandra sa...

Have the best time you can get!!