söndag 21 juni 2009

Trött

Jag är grymt trött just nu, och hela dagen igår var också helt seg. Men vi hann i alla fall med en runda i Åhus och åt glass med älsklings syster. Jag åt bananchoklad och fläder med lime, åh vad gott det var. Ottos glass gör riktigt fin glass. Det var riktigt nära att vi missade bussen på vägen dit. Den kom fem i två till hållplatsen där vi vad, trots att den skulle gå klockan två från resecentrum. Märkligt. Eftersom vi hade våra cyklar där sen fredagen cyklade vi hem. Det tog ungefär en timme, men det gick bra. Det är faktiskt skönt att cykla och det var riktigt länge sen jag cyklade så långt på en gång. Vädret var prefekt för cykling.

När vi kom hem somnade jag som vanligt framför tv:n. Klockan halv fem gick vi upp, borstade tänderna och la oss i sängen istället och sov till halv 12. Jag är nog väldigt trött just nu.

Nu funderar vi på vad vi ska göra idag. Älskling vill ut och köra mc och det skulle ju vara roligt. Vi ska bara hitta någonstans att köra till, så vi har ett mål.

Inga kommentarer: