onsdag 3 juni 2009

Slöa dagar

Grillkvällen med Samira och hennes syster var rolig. Vin och en massa prat blev det. Vi satt ute en bra stund och hade en riktigt fin eld. Ett besök hemma hos mig hann vi också med.

När de gått hem satt jag och älskling ute på balkongen i säkert en timme. Innan vi somnade var klockan säkert 2 så sovmorgonen vi tog oss var väl förtjänt. Vi gick inte upp förrän vid halv 1 och då åt vi en mysig frukost på balkongen. Det regnade och regn mot fönstret låter så härligt. Sådana har slöa dagar borde de finnas fler av. Jag tycker mycket om att kunna bara vara nära älskling och kunna prata om allt mellan himmel och jord.

Nu sitter jag hos Samira och vi har precis fikat. Mycket trevligt.

Snart ska jag bort på Maxi och handla lite inför semestern. Grillkol och solkräm behövs. Jag längtar tills vi åker. Det ska bli så skönt att bara komma bort från vardagens dagar. Att få kommer bort till slöa dagar. Jag längtar.

Inga kommentarer: