lördag 31 oktober 2009

Lyckliga dagar

Jag hade jättekul igår, blev en massa vin och biljard. Jag var inte riktigt med på hur man skulle träffa bollen, men efter lite träning så blev jag nästan bra.

Idag kom både mamma och pappa och vi började som sagt med frukostbuffé. Klart prisvärt på Axelssons conditori. Det kan jag varmt rekommendera och jag kommer säkert gå dit igen. Idag blev det shoppat en fars dag present. En mössa fick pappa av mig. Till mig själv köpte jag 3 par strumpbyxor.

Nu har jag och älskning en skön kväll hemma. Med dig mår jag alltid bra. Ibland fattar jag inte att har sån tur att jag fått ha dig i mitt liv, varje dag. Det är fantastiskt. Jag nyper mig i armen, så att jag vet att jag inte drömmer. Du är lycka för mig. Du är kärlek för mig. Du är allt för mig.

Inga kommentarer: