fredag 30 oktober 2009

Saker att göra

Igår var träningen verkligen jätterolig. Jag log hela passet igenom och var helt slut när det var över. Det är ju så det ska vara.

Jag köpte nya vinterstövlar igår också. Riktigt fina, precis sådana jag har velat ha. Jag vill verkligen hitta någon fin och gosig kofta också att ha att mysa i nu i höst.

Nu försöker jag få ordning på internet som håller på att krångla och stänger ner vissa sidor. Skitjobbigt och jag hatar när tekniken strular. Jag kan ju inget om sådant här och har ju inte en aning om vad jag ska göra. På tio minuter har jag gått från plats fem till fyra i kön, så lär ju få sitta i den kön ett bra tag till. Tråkigt.

Snart är det helg. Eller, hela veckan har varit som helg för mig. Jag har varit ledig från skolan alla dagar, förutom i måndags. Jag har fått mycket gjort och det känns hemskt bra. Nu är det mest förberedelser inför VFU och rapporten som är kvar.

Jag är riktigt sugen på att baka något. Det ligger en massa äpplen i kylen så borde kanske göra något skoj med dem. Enda problemet är att jag behöver handla smör först, så får nog vänta lite.

Inga kommentarer: